På g..

ner till byn för att köpa flingor (ska på flingejakt special K´s red berriers e skikkelig svår att finna her), B vitaminer och något fint till mig som vuxen belöning och för att göra flingejakten lite roligare.. ;)

Har just ringt och ordnat vår hemtelefon och port telefon som hux flux ballat ur.
Sen också ringt vår meglare som ska sända oss ett "el schema" som vi sen ska fylla ut och skicka vidare till el bolaget.. Så enkelt var det att få en el räkning, att vi inte gjorde det från början gör mig sur för nu kommer antagligen alla skattepengar att gå till en fucking räkning. Vad kan el för 10 månader ligga på??
Fan att jag inte ringde tidigare och hörde hur det skulle gå till och fan för att ingen informerat oss svenskar om det heller!!

Blev lite rik på skatten hemifrån iaf, wii !! Tack tack.. Ska försöka mig på en deklaration här i norge ikväll och se om jag blir någe rik här åg. :)

Nu dags att glida ner på byn i min goaste halsduk



O tack älskling för att du hjälper mig med träningen --->
Väldigt bra att komma hem med favvo choklad när jag ska bli fit o peeen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0