Step o StramOpp

Yieey idag har jag tränat pass och det var AAAAAS KUL!
Var rätt många som var där, en kille och många tjejer.

Har aldrig trott att jag kunde köra Step eftersom mina knän brukar göra ont när jag anstränger dem för mycket men de verkade klara det här alldeles utmärkt. Var kul att hoppa upp och ner i mina nya sockerplast sockerplast!

Efter Step var det Stram Opp "styrka".
Blev att träna triceps, biceps, mera rumpa o lår, mage och rygg.

Ska lätt börja gå på flera pass, att jag aldrig gillat det förr!?
Ogillar iof gympozz lokal och att man får trängas med för mycket folk, kanske därför jag inte hann fastna för det.

Nu ska jag o hjertat mysa, jag har städat lyan igen och tänt massa ljus!!!
Bäst att ljusmysa innan våren kommer ;)

Ha'dää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0