Träningsvärk..

rackarns så ont jag har det... i mina revben o mage. antar att det är positivt ;)
La upp ett tränings program med en tjej som heter Helen på SATS igår.
Ska variera gym med pass, akkurat som jag vill!!
As fräscht helt nybyggt gym, värmegolv och musik i ombyttningsrummen nästan så att jag hellre duschar där än hemma.
Fast vi har ju med golvärme, men de används typ never !
I gymmet är det svalt också, man behöver inte den där snutten att torka svett på som på nautilus på badhuset. Very good!
Allting verkar toppen där förutom att man måste binda sig ett helt år men om jag nu åker utomlands så kan jag frysa mitt medlemskap vilket inte heller gick hemma i sverige. plus plus plus till SATS!

Idag skulle jag tränat aerobic men jag har ju sån jävla träningsvärk!! Blev promenad och wii fitness istället.

Älsklingen och jag letade efter ett par tränings skor åt mig, jag velade runt i massa butiker och mellan två olika skor..
Fastnade för ett par Nikes bara att dom ena kändes så klumpiga (med såna där studds dämpare) och de andra var en sån skrikig färg men ååååh så goa..
Det blev till slut dom rosa färgade, har känt på dom hela dagen och jaa de känns som ett par keeper. Ska bestämma mig imorgon och isf använda dom på Step pass o stram opp. :) SARA I WISH YOU WERE HERE !!
TACK min fina älskling för mina super rosa nya Nikes !! Love you..
En annan har det jävligt knapert med pengar nu, ingen lön och ingen Heb som delar hyra just nu..
Då är det tur att man är två..

Vad mer kul har hänt... Jo pratade med pappsen igår!! :)
länge länge sen..
Han ska kanske köpa en fet Cheva!! En sån där amerikan style, stor o mäktig.. sånt han gillar tror jag ;)

När man bor far away så uppskattas samtal hemifrån en massa♥, vill ju inte bli bortglömd för att jag valt att bo i grannlandet..

Tiesto - Alone in the dark
Tiesto - He's the pirate

Very gooooot haaah

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan inte bli bortglömd min fina vän! =D

2009-03-11 @ 21:03:30
Postat av: Emman

Du kan ju inte bli bortglömd min fina vän! Omöjligt. =D

2009-03-11 @ 21:04:19
Postat av: Emman

oj då gjorde nå knas nu.. hihi

2009-03-11 @ 21:04:47
Postat av: sara

Jag vill träna ihop med diiiig!!!!!!! =) Kanske nån gång i livet.. =)

2009-03-11 @ 22:29:58
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-11 @ 22:34:10
Postat av: Anonym

Thank you sweet nose ! :)

2009-03-12 @ 11:55:35
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0