trubbel...

Jag gick ner på stan av två anledningar..
Panta in mina pengar på banken vid mitt jobb och träffa chefen.
Banken har flyttat och chefen kommer imorn. Toppen!
Tog min tusen kilos väska med tre burkar mynt vidare till tågstationen nordea EXCHANGE bank tänkte att med lite tur kan dom hjälpa mig där jag är ju en Nordea kund ivart fall och inte kan en bank bara växla in valuter?
En trevlig man tog mina mynt och jag fick 4000 kr insatt på mitt konto, yess !!

Hade blitt så sur om jag hade behövt släpa hem den där väskan igen.
Var tvungen att shoppa lite, blev träningskläder och en sån där bh som håller boobsen på plats när man hoppar omkring ;)

Annars har jag magont o mår illa..
Bättre dag imorn i guess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0