22+ och strålande sol..

Jag vill ut och hänga i parken, steka sig lite och bara gotta sig.
Hade ju självklart varit kul om man kunnat svepa några pilz med men jag törs nog faktist inte det.
De här svin pencilinet har gett mig magsmärtor sen klockan sex imorse och jag har ett behov av en toalett ganska nära ifall om att..
FAN säger jag, innan hade jag bara prickar överallt och inte ont så går man till doktorn som ska reparera mig med smärtor!? på en solig dag!!! Ne det är inte riktigt vad jag tycker är okej.
Okej är att min indie prick börjar lägga sig ^ ^
Funderar på om jag ska ta mig ner på Oslo S för att köpa vecko revyn och lite andra svenska tidningar för att gotta mig.
Killarna ska säkert ut och jag ska göra ett försök att gå till parken i alla fall men har jag för ont blir det balkongen för mig.
Älsklingen förtjänar verkligen en kul lördag nu han har slitit värre än en vietnames som just fått jobb, han jobbar konstant och alltid övertid.. Hans jobb borde visa mer uppskattning för allt han gör!! *stampar med foten*

Men vad vet jag?? kanske jag hinner blir bra till kvällen.. Då kan jag också vara med :)
Sikamikanico är det nog som gäller. Tror Micke plop skulle spela där så det blir väl lite techno plop musik ;) Sonia skulle dit också meddelade hon mig yesterday, Sonia e en koslig jenta fra jobbet!!

jada jadaa vi höres senare!

GRYMT stor KLEM från SVINSANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0