allt är mer en greit

Yihoo allt är back to normal.. alla är glada och nöjda :)
Har varit så satans förkyld i helgen, skulle ju egentligen busa med Lisa o de andra i fredags men snoret forsade så mycket att jag halkade på de när jag gick... ja typ iaf
 Var ju lång helg och jag hade fri hela meeeen så sjuk som jag var hade vi det bara mysigt här hemma.
Inge partaj bara godis och film med min käraste, helt underbart endå. Kanske man ska bli sjuk oftare?
Nej jag missade ju all sol.. fan

Igår fick vi oss en tur ut jag o Henrik satt hemma och svepte några glas för att sen gå till DeVilla för att dansa till skum plopish mjuzik. Träffa Micke, Cissi och Tessan också de blev med på efterfest här någon utan skor och andra med skor.
De tvärdäckade bara jag o mannen kvar alltså ELITEN! Grattis vi vann 1 miljon kroner för att vara uppe längst :)

Nu ska jag baka kladdkaka efter att ryddat upp lite här, satan vad popcorn skräpar!
Eller som när Sara o Sandra lagar toast och man hittar matbitar från köket in till vardagsrummet och soffan !
That's how we do it !

Jobbar natt hela veckan lång och utan red bull =/ send me red bull to Herslebsgate, Oslo.
Har ni hört att red bull ska bli lagligt här i landet?
olalaaaa tänk att min önskan äntligen blitt hörd ! Det är vad jag kallar magi de.

Nu ska jag baka kaka men först till Bunnpris

ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du komma hem snart :) o hälsa på ? =) Eller flytta hem? :p

2009-05-05 @ 08:04:27
Postat av: sandra

inte flytta hem ivart fall, fínanskris där ju. Måste slita här så jag kan sända hem pengar till familjen ;) Kommer snart o hälsar på när solen är ett säkert kort! woooii

2009-05-05 @ 13:42:30
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0