SVINKOPPER !!

Jeg har fått brennkopper eller SVINKOPPER som det heter på svenska.. jo tack!
Alla andra får det som små barn "sandlåde sjukan" vafan betyder detta att jag inte ska leka i sandlådan mer?

Så jävla glad av att få höra vad det är som dykt upp mitt mellan ögonbrynen på mig, jag har fan inte mått bra utav det här och att inte veta.. Varför gick jag bara inte med detsamma till doktor Jahad?
Det är inte söta sår man får och dom är ständigt våta eller liksom saftiga.. men inte saftiga på ett saftigt "gott" sett.
Det ska inte bli några ärr utav dem och hoppas fan för det! Jag ser liksom lite ut som en indie nu med en stor röd fläck mellan ögonen, saknas bara att man ska få leva med det livet ut... no thanks!
Såren borde läka inom kort och pencilinen ska jag gå på i 10 dagar, mamma varnade mig för magsmärtor av just denna svin medicinen.. Men jag har aldrig reagerat på pencilin tidigare så förhoppningsvis gör jag inte det nu heller.
Hoppas nu att det jag haft i örat också är ett svin och inte nickel! *ber en kvick bön*

Mina knölar bakom örat är som ett "sjätte sinne" dom kommer innan jag blir sjuk och stannar med mig tills jag blir frisk.
Det är min egna snabba brillianta uppfattning av vad dr.Jahad sa.
Bara jag klev utanför dörren på väg mot doktorn på hörnan så krympte dom och nu är dom nästan helt väck så nu vet jag att nästa gång de kommer så ska jag ge mig iväg bums till doktorn för något är på G.
Jaa jag vet jag är UNIK och jävligt speciell!!

Detta måste firas med ett pass på gymmet, chill i solen och med en cider årgång 2009 från Uddevalla!
Speciellt för att jag känner mig så läskigt snygg. Eller kanske grymt snygg som grisen sade.
.


 

Pencelin och smörj ska visst få mig mänsklig igen..


Trevlig helg och svina inte för MÔE !
Nöff nöff

Kommentarer
Postat av: Go

Du är en Prinsessa grymt snygg

2009-05-29 @ 22:36:09
Postat av: Sara

Jaa de där hade jag med i högstadiet men mkt mer mitt gick inte ens bort först :/ men nu är det ju över .. =) det går över för dig med =)

2009-05-31 @ 21:52:10
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: camilla

Stackars Sandra!!!

2009-06-05 @ 09:18:09
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0