gymmat

Japp som jag sa idag är det dags att sätta igång igen..
Gymmade och sprang idag känner mig så flink!

Vi försökte rädda lite utav våra saker i källaren och tog upp det i lägenheten dagen efter när jag kliver innanför dörren så fick jag känna att det var ingen vidare bra ide. Inte att det stank massa massa men bajs doften finns där så nu vet jag att ännu mera utav mina kläder e förstörda som jag hade ett litet hopp av att kunna rädda men nej. Allt är förstört, det stinker och säkert kryllar av bakterier.
Imorgon kommer det någon från Trygvesta och ska gå igenom allt som är förstört. Vi kan få upp till 400.000 i skadestånd.. Nu har inte vi kläder till ett värde utav det men det ger ju en en gnutta hopp om att det som gått förlorat ska kunna ersättas. Förutom mina USA kläder och annat från utlandet.. JÄVLIGT!
Kommer om mer bajs info imorn!
Ikväll jobbar jag natt med Lisa, kanske man ska dra på en rulle och softa till? jaa jag gör det :)
Fredag ska jag till doktorn, hoppas på det bästa!

Hejrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0