Jag borde..

..träna men jag har fanimej ingen lust alls.
Vill gå på pass men det finns inget pass nu som passar.. höhö pass passar!
Nej från och med imorgon blir det träna av och blir det inge sweden i helgen blir det att träna sig igenom den också..
Måste få tillbaka suget.. eller kanske jobba tider som synkar med passen som passar! höhö igen ;)

Idag har jag jobbat med Monika sweety! :)
Bytte pass med Anna som jobbar för Maja. Vi avslutade dagen med en fika på Mona Lisa där vi välkomnades av en stor kram av "hovmästaren" eller vakt bordsplaceraren vad vet jag... Det var så kosligt, prata lite strunt sådär.

Ne... inte mycket att säga faktist vädret är grått och marken blöt men sandra är ännu lika söt !

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns det pollen i norge?

2009-05-27 @ 09:23:28
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: sandra

Om jag säger nej kommer du hit då? ;)

2009-05-27 @ 12:19:22
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: Camii

hello Girl :)



Ja men visst du kan köpa utav mig i sweden :)

Ett 3 pack "dunkar" kostar 800 kr.. och 3 st dunkar räcker i tre månader och ja du ska dricka en snabbs varje morgon av aloe vera.. det gör susen för magen kan jag lova dig.. Du har desutom 90 dagar nöjd kund garanti för om du skulle tycka att det bara är skit det där så kan du lämna tillbaka dunkarna Tomma, halv fulla, fulla aa du förstår och du får pengarna tillbaka! :)



Men vi är så säkra på att du kommer tycka det är bra så vi kan ha den här nöjd kund garantin för det är inte många som lämnar tillbaka dunkar efter att dom testat!



När ska du till Sverige?

2009-05-27 @ 14:11:31
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0