Maj maj måne

Detta har vi inte gjort i skåne..
 
Ölspel snyggar upp ett fint par inför krogen!
 
 
Bjudit på efterfest, en rätt så lam en för tjejerna däckade rätt raskt efter en studdsande kväll på Devilla!

 
Sandra spottar inte i glaset men vad hon gör de vet vi inte heller.
Drack sig snygg tror jag!

  
Bakat många kakor till kära arbetskollegor och de husboende.. kladdigt värre !
Om ni kommer hem till mig så kan jag baka mera kaka..


shaveat benen med något så enkelt som "veet" spray, går på ett tjillevipp och riktigt mjuka ben du få. Effektivt !

  
Grillat feta flintan i parken..
Vi startade i den botaniska hagen men så kom securitas pojken och sa. -De er ikke lov att sitta her eller att grilla.
Huh? okej grillningen kunde jag ju nästan ana, men varför står det inte då?
Vi såg förbuds skyltar som sa "hundar ska vara kopplade" "picnikkorg tillåtet" "cykel förbud" o en till. Men ingen bild på en eld eller grill.. buuuuuu säger vi!
Men när lågorna hejdat sig lite tog jag denna bärbara grill och vi satte oss i en lekpark bredvid.. Trooo att köttet blev gott!
Trivsel somarens första grillning!

Vart är era somar bilder?
Camilla är flink på sånt, men ni andra jenter då..

Piiz !


Kommentarer
Postat av: camilla

mmm kladdkaka :P vill ha!!

2009-05-08 @ 07:31:35
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej måste fixa det! Varit dålig i know, uhu tappat suget lite. Saknar dig min kära väN!

2009-05-08 @ 08:07:25
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0