reggeaton skadad

In i bomben så kul det var med dans !!
Det går skikkelig raskt och mycke shakeanda var det - me liike.
Kordinationen är litt vansklig men som allt annat så lär man sig efter att gått ett par gången och denna koregrafi håller på ända in till juni.
Jag tyckte det var hel kul och apsolut svettigt.. men svettigt är bra ikke sant?
Träning ska vara kul och kul har jag..

Idag då, dagen efter dansen... Aj fy satan så ont jag har i min rygg som att någon nerv ligger i kläm.
Skulle gå upp imorse men valde att ligga kvar bra länge innan jag tog stegen upp.
Vet inte om jag är skadad efter dans eller om det är att jag sovit så fucking jävla piss dåligt inatt på kuddar o pojkvän.
Hoppas ryggen e bättre till imorn för då är det träning igen, får se vad som blir"
Jobb också.. fan blir en tuff helg med lastbils gubbar (lasbilsmässa här). Som jag faktist tror tipsar himla dåligt, de vill ha sina mynt till donuts och kaffe.

Shaaake it mama'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0