Spriiiiing

Igår var en fin dag ut på byn med tjejerna, vi startade på Egon.
Det var jag, Lisa, Elin, Hanna, Monika, Lurken och Gustav.
Sen gick vi vidare mot Mona Lisa och där bestämde vi oss för att kanska glida hemmåt för att ses senare på en ute kväll.

E hemma en sväng med han jag håller kär för att äta o gosa lite. Sen runt elva tiden tar jag t banan till majorstuen för att gå hem till Elin o Monika. Sen glider vi ner på Jack & son, jag dricker vin  hela kvällen faktist. fnitter vin!
Monika o hennes dude tittar förbi och Gustav lämnar oss för att träffa Elins leksak på sence.
Jaa efter några glas vill vi också till sence(?) tar helt onödigt en taxi upp till Solli plass, ingen vet egentligen varför men Lisa och Elin skulle prompt ha taxi dit vi skulle... Men ingen har någonsin hört om sence och vi frågade säkert 10 bilar om nåong visste men nooooo.
Dåå stannar en taxi snubbe säkert muslim med fez på huvet och han säger att han kan ta oss dit... GRATIS!
Woooo skriker vi och säger att han ska få tips :p generösa ni vet.
Han hittar såklert inte dit vi ska och vi är tillbaka där vi började, gav honom lite smått och gick snällt därifrån.
Då säger han att det saknas något. -SPRIIIIING skriker Elin och vi alla lubbar.
Jag gömmer mig i ett cafe hörn, Hanna sprang all världens väg och Lisa o Elin blir tagna av taxi gubben som hotar med polis. Lisa ger han 80 spänn och Elin tar hans Fez och  skriker spring igen.. Då hör jag dom och drar ner dom till min hörna. Vi as garvar!!
Möter upp Hanna som typ var  på andra sidan jorden och Elin tänder Maj brasa av fezen.
En riktigt kul jävla spring nota! Bara att han sa ju faktist GRATIS! Kanske han inte vet vad det betyder?

Klockan är tio i tre och vi hinner med en slurk till inne på nån "salsa" bar.
Sen är det dags att gå hem, glider förbi scotten där min cyckel står och skvallrar för vakterna om vad vi busat till det sen sussa jag så sött i min gosa knarriga säng sominte än har blivit skruvad!..

Gryymt kul kväll.. ni borde vart med på vår löprunda!
Annars då? Jo min tumme är helt fuckt upp..gör ont så fort jag snuddar vid något. jag har spist på den! ska inte göras om och rekommenderas ikke!

Onsdags hade vi fest här hemma också Piiir, Viktor och Cissi kom förbi på en riktigt  skruvad kväll med mario kart och wii spel med en massa dricka! Så kosligt...

Ikväll ja nu är det 17 mai helg, det blir en hård helg vill jag tro! så nu ska jag slå slag i saken för lite träning och kanske solning!? Är tivoli här i byn också, jag ska åka karusell!!

Spriiiiiiiiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0