The sun is shining..

..the weather is sweet. Make you wanna move your dancing feet

Idag har jag faktist varit riktigt lat för att jag tyckt att jag behövt det :)
Fick ett ryck och for ner på stan innan solen hade nått vår balkong.
Jag köpte mig ett fotoalbum och en massa scrapbook prylar.
Vill helst hitta något i stil med vad Kristina i Florida har, men det har inte kommit lika långt här i sverige/norge som Usa antar jag.. Ska kolla lite på nätet också efter lite.
Har faktist fler än ett album att styra med. Både ett från Florida, Thailand och så såklart min och Saras tur till Tunisia!
Tunisen får hamna i min 2008 pärm :) Det är ett år att MINNAS !
Någon som har bra tips på scrapbook hemsida? billigt men bra såklart ...

Köpte också en ansiktsmask ifrån Clinique, jävligt dyrt men så värt.
Min kropp har fått nån sorts infektion/bakterier så varje litet sår jag får blir riktigt äckligt och tar så lång tid att läka.
Har också tre bulor bakom örat som jag tänkt kolla upp. Många säger fettknölar eller stressknölar, kanske att det kan vara det bara att det var en och nu är dom tre!? jag är rädd.. Sara tror du jag har cancer? eller KREFT som det heter ännu värre här.
Bokade tid hos doktorn idag fick tid på fredag, hoppas på någon pencilin kur eller magic hands som hokus pokus får mig frisk. Blir faktist lite orolig men nu när man bor ifrån mamma så tänker man inte på att gå till "vårdcentralen" när man egentligen borde gjort det från början. Sen har jag inte blivit tilldelad någon läkare förens kanske en månad sen och att sitta på legevakten är inte roligt. Som att jag inte har tid att ta hand om mig själv!?
hm.. En hälsoundersökning är det vad jag borde be om?

Jaa tankar om kreft och scrapbook ;) Annars har jag shteeekt på balkongen, tro mig det är hett ! Älskar vår balle och takterass. Nu ska jag dra en dusch rydda upp lite och gå till affären för att kanske hitta någe käk åt mig o min älskling!

Stir it up little darling..... jag vill ha sol, reggea och hav !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0