träning ger resultat..

För första gången så känner jag att det verkligen gör det faktist jag är starkare och har en klart bättre figur ;)
Kunde ju knappt ha mina jeans förut och endå så såg jag inte riktigt att jag måste vart lite "mullig".. ush så fullt ord men jag måste endå varit det efter usa resan där.
Men nu får jag på mig mina gamla jeans utan några problem och så har jag köpt ett par "knickers" heter det så?
Och jag har dom i stl 34 och jag skulle behöva dom lite tightare. Både på Lindex och Voice of europe var 34:an lite stor.
Det känns himla kul faktist :) Jag gillar att prova jeans igen!
Och att träna man mår mye bedre.. Flink så Flink

Nu jag ska till gymmet satans Beks fick mig fast i datan. Han är kul han, hörs sen !!
Goo helg vetja

Förra året denna helg åkte jag hit till Oslo för att träffa Molle för andra gången på riktigt efter att bara setts ett ex antal timmar innan.. Tro att jag var nervös. Jag, Nico, Johanna söp som fan på bussen på väg hit.
helgen var galen och jag ville aldrig lämna Oslo eller min fina.. Se här och nu.. Jag bor här !
Precis som jag ville, inte bara massa prat på mig.

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Sara

Träning är det bästa =)

2009-05-18 @ 07:36:16
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0