BAJS BAJS BAJS.

Sååå länge sen sist, satans plåster överallt går inte att skriva, måste ta av mig innan jag fortsätter...
så här igen och jag är lite SINT!! *stampar hårt med fötterna*
Igår när jag kommer hem möts jag först utav kloakbilar och en blockerad väg.
Mysko... Så öppnar jag portdörren och doften slår mot mig som en dörr som helt smält mig på näsan av AVFÖRING!
Möter en snubbe i hissen som står med några flyttlådor och en snowboard han säger -Har ni kollat i erat förråd?
Vi svarar nej men hajra ganska snabbt att det här är ikke så bra!
Snubben säger att våran källerbod har svämmats med avföring "avloppsvann".
No shiit.
Vi tar hissen ner och doften trycker sig allt mer på, fyfan jag mår illa!
väl i källaren så går vi två steg och kan snabbt konstatera att våra prylar är försörda och vi vill inte ta ett steg närmare.
Jag vägrar gå i bajs o kiss!!!
Älsklingen min har varit skikkelig flink idag med att ringa hemförsäkringen och allt som hör till angående bajs o kiss i förråd. Han har också varit och fotat, jaa ni ska få se de mysiga bilderna av vårt och våra grannars skit.

Det som sker nu är att Oslos "avlopsverk" (vafan de nu kan heta) tar på sig allt ansvar och ska betala ut det som vi gått miste om och det som inte kan räddas. De ska också sanera källaren ett ex antal gånger.
Det jag nu undrar är, hur fan ska vi få ut våra bajs grejer från där? jag vägrar rota i ett rum fyllt av bajs!
Mina vinter jackor kommer jag aldrig i hela mitt liv sätta på mig, de har delat luft med kiss o bajs!
Aldrig att det går att få rent, mina resväskor minst 4 stycken vad sker med dom?
Ush så sur jag är... Hur i helvete kunde något som detta ske?
Varför varför varför??? FUCK YOU OSLOS JÄVLA BAJSFÖRENING!

De två första bilderna visar hur vägen in till vårat förråd ser ut..
Och så de tre nästa visar vad våra saker flyter omkring i.. vad synes dere om de? Något ni skulle kunna tänka er?



Tänkte också säga er att de här huset byggdes för säkert max 2 år  sen, vi är de första som bor i våran lägenhet så det kan inte vara så länge sen. SKIT BYGGE!

//sint Sandra

Kommentarer
Postat av: Hällberga

Fyfan läste om skiten,hoppas allt löser sig för er,kram Go

2009-05-25 @ 22:02:22
Postat av: Sara

FY FAN VA VIDRIGT!!!!!!!! de får väl bygga ordentligt, jag spyr. STACKARS dig!!!

2009-05-26 @ 12:40:45
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: sandra

mm det är nasty!!

Hihi hej Pappa :D

2009-05-26 @ 20:42:25
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: sandra

mm det är nasty!!

Hihi hej Pappa :D

2009-05-26 @ 20:43:34
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0