Händelserik vecka!

Förutom bajs incidenten..eller det var snällt sagt men ni har ju redan sett ett helt inlägg om det så nu tyst om det tills vidare. Det har varit en riktigt händelsrik vecka här i Oslo och mitt liv, ettårs dag, syttende mai firande och konsert!

Torsdag:

Jag har shoppat massa glass ifrån hjem is! Du ringer och bokar vad du ska ha och så ringer glassgubben upp dig när han är strax utanför.. service ! Min käraste gav mig en jätte fin ettårspresent, "baggy jeans" Nikita från session ♥ och jag själv fann mig ett par flummiga skor från DC.


Mina goa sambosar och jag har lite förfest med Robin som inte syns till här :b

Vi går på Tivoli spinner runt i karusellen, kastar pil (jag träffar), bollar och snurrar choklad jul.

Älskling vann en KO! snygg va? Vi dricker oss fulla på tro det eller ej Sir Winston ;)

Freitag:

På väg mot skogsfest "trollhagen"
Se här det doftar natur, rent och det är sinnesykt vackert !!


Vi kosar oss en massa runt elden till schyst musik och bra folk !


Vidare mot  cafe sör.. hade gärnat stanna i skogen men det är alldeles för kallt här ännu iaf för att stanna natten igenom.
Cissi och Hebas. Jag och Mattias, sjukt glada!! Sen jag o min snygging!

Syttende mai:

förfest i Sofienberg "champagne frukost". Hebas med sin syrra och allas älskade Lollo med en såkallad Bloody marry!

Ettårs middag på "big horny steak house" Det var suppert !!

Fortfarande party fast nu i Cuba parken där Promoe med flera hade gratis konsert!
I parken mötte jag på de flesta galningar, sjukt kul! Efterfest hemma hos oss med bokstavslekar, banan med och en jävla massa skratt med mitt ♥ i really like being with you babii! I enjoy every second..

Efter denna helg var det upp på jobb måndag morgon Sandra och Lisa var nog inte helt i sina fulla sinnen eller kanske var det just det vi var fulla i sinnen. Men vi klarade av dagen och tog oss en fika med Elin på sör.. Det var den tystaste fikan vi någonsin tatt... Vi var slut..

Tisdag for jag iväg till Uddevalla för att gå på Olgas begravning (må du vila i frid) det var riktigt sorgligt, jag tycker verkligen inte om att se andra människor ledsna och minst av allt att se mamma gråta.. Det är för sorgligt och jag vill aldrig att någon i min närhet nånsin får lämna mig ensam kvar ! Begravning var liten och väldigt fin det var jag kussefinen, mamma och moster som var där. Efterpå fick vi landgång och tårta utav Erik som var Olgas man. Stackarn han mådde inte bra ='(.
Senare blev det lite shopping av, kanske låter hemskt men vad ska man göra?
Jag köpte en rosa fin kjol och mamma köpte också en hel del fint åt mig :) Också en massa käk och alkohol att ta hem till oslo.. Fy satan vilka pris skillnader det är, vi fick sjukt mycket öl och sprit för samma pris som vi skulle få kanske tre sexpack 33cl här. GALET!
På kvällen grillade vi, drack, mata fåren och lekte med hunden hemma hos Kippa (mammas bästa vän). Var hur trevligt som helst. Så fick jag träffa Carita igen :) Min barndomsvän (jo jag har faktist EN sån kvar) Kul att se henne, hon är sig lik!
Onsdagen var det till att ta bussen hitåt igen med en massa alkohol lite nya kläder och svenskt godis.
Var så himla kul att träffa Kusin, mamma och Moster igen.. jag saknar dom o alla er andra med såklart!!

Blev ett långt inlägg.. massa bilder!! Nu ska jag väcka han i soffan och koka nudlar, har faktist inte ätit ett jota idag.. Det är tufft att jobba på Scotten!

Ha det bäst vänner !

Kommentarer
Postat av: Sara

Schysta skor :) och fina bilder :) har inte läst din blogg på några dagar. dumma mig.

2009-05-26 @ 12:43:22
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0