Bakis !

Hade så jävla kul med Sonia och Sondre igår och på något vis så är det svårt att slita sig då och man dricker lätt några öl till. Vi startade på sör och avslutade på mono och efterfest på gatan haha. Massa skratt !!
Även jag kan visst bli bakis, trodde inte det var möjligt men se där jag mådde verkligen piss idag en timma innan jobb. Jag verkligen behövde anstränga mig för att inte spy idag och för att få ner några klunkar red bull för att bli pigg.. misslyckat. nån timma efter att jag jobbat börjar jag iaf kvickna till lite och hjärnan började att arbeta igen. Kilt dag var det också, jag är ju nervös varje gång jag ska jobba där nere. Men mitt första bord var helt underbart och jag startar timmen med 200 kronor i tips. Av ett rätt dåligt salg på 7500 fick jag himla bra tips iaf så jag har inte gått till jobbet utan vinst ;) Bra jobbat, alkoholen ska inte stå ivägen för jobb!! Bit ihop va.

När jag väl kunde börja äta igen så kom det en massa mat. I Angus får man mat hela tiden liksom.
Kaka kom det ner också, riskrem, bakt potet och kyllingpasta. Hjälp jag var fet !

Nu sitter jag och babblar med värmlänningarna här som siprar pils.


jump jump jump! jumping all around

I helgen hör o häpna det väntas jobb med min favorit Sondre, yiihoo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0