Det är mörkt

och jag har sovit jätte jätte länge. Har inget att göra förutom träning om en timma och så försöker jag få tag på mina kära oh höra om vi ska till IKEA. Jag har lust på vanilj ljus, lykta och ett dunigt täcke.
hm jag är rätt lat fan, kommer bli jobbigt med första vakt imorgon funderar på om jag ska gå upp klockan o6 och köra ett pass med höypuls för då har jag hela kvällen till övers när jag sen slutar jobb... frågan är om man hinner somna innan man ska upp då? :p Igår började jag klockan sju på kvällen och jag försov mig. Somnade till Adam sandlers film Funny People. haha försova sig..
Well nu ska jag tömma vaskmaskinen för jag tror inte den andra här tror man kan göra det utan fyller istället vasken med disk.. me don't like.

Hadehade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0