Snart såå

yeei vilken satans lust jag har att sätta mig på en buss i 7 timmar, har ju faktist ingen lust alls om det inte vore för håret skulle jag stanna här.. Nu kommer jag som vanligt till sista helgen innan löning och i min lilla stad har ju folket druckit upp sina pengar redan första veckan!? Inte för att pubarna skulle fyllas endå, det är inte människor nog känns det som.. Men det är en för jävla mysig stad :) Ska inte vara negativ här för jag har ju trivts i Eskilstuna när jag bott där. Nu när jag inte bor där är det bara inte så lockande längre. Borde vara tvärt om. Ska bli kul att träffa de folk man träffar :) Tänkte gå på lite shopping också, behöver massa!

Nej de här med att packa sen då.. det går bra, jag åker om 1.½ timma och jag har packat sminket! !!

ett nytt försök med packning och tandbortsning.

Heeej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0