Taskig upptadering

Jovars.. Sitter här med en natta öl efter att ha kommit hem från jobb.
Har varit en massa jobb nu på senaste men vet ni? De känns rätt gött faktist *breeeed värmlänska*
Halvskatt denna månad med, booyah!
Det är alldeles tyst och stilla, skönt faktist för det är inte så helgen kommer att se ut.
CUP finalen startar i helgen, eller festen startar i helgen själva kampen är på söndag klockan ett.
Det är MOLDE mot AALESUND, är de så dom stavas? think soo..
Jag håller på AALESUND och varför gör jag det? Joo de snackar helt underbart där och vi vill ha massa massa aalesunnare på Scotten imorn!!! Jag är taggad som fan faktist ^^
 

Jobbade förra årets cup också men då var det oslo lag som körde och de drogs inte så mycket folk men de som kom efter att Vålerenga kammat hem segern var på sånt jävla fint humör och champagnen sprudlade!
Hoppas hoppas hela helgen blir bra. Kaos gärna men med nöjda gäster!

hm jobb jobb ända jag skriver om ju haha men det är massa jobb nu. Jobb, träna, dricka, umgås och gosas.
Så det ska va!

Körde höypuls igår innan jobb och fyfarao vad jag var schleten efter det, det kan vara det tuffaste jag gjort efter Bootcamp. höypuls går ut på att studdsa i 55 minuter och varva mellan sidhopp, spring, slag och sparkar. Det var många gånger jag kände att nu får det fan vara nog men envis och tävlinginriktad vill jag inte visa mig sämre än någon annan.. Efteråt känner man sig bara för jävla bra!! Idag blev det lite lugnare med spinning pass ioch mage/rygg innan jobb men huuh det gör ont utav cykel sadlarna, varför inte göra dom bekväma?

Några öl har såklart konsumerats sen sist, alltid lika kul. Kan man ens tröttna?
 

Nu var min natta öl slut och jag har gett er (P♥PPA) en liten upptade ;)
Kanske blir till att ta med kameran på jobb över helgen så ni får den galenskap vi hoppas på att få.



Peaace! eller vad säger du Majja?


Kommentarer
Postat av: Sara

Passet låter som en blandning av body attack och body combat.. Låter kul :) Duktig du är!

2009-11-06 @ 14:55:10
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det kanske är det svenska namnet på höypuls. göy er de :)

2009-11-08 @ 01:12:25
URL: http://sunniie.blogg,se
Postat av: majja

jag säger piiiiiz dude. haft de gött med dej ikväll kära. puss!

2009-11-08 @ 02:05:57
Postat av: Anonym

o jag med dig majja tuffing ! puss

2009-11-10 @ 19:54:52
Postat av: lufsen

du är min bästa matte och så snygg. kram

2009-11-14 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0