Vi förtjänade en öl..

Efter att ha jobbat många dagar på raken när denna folkfest pågått i stan, CUP FINALEN.
Hur jävla kul som helst, massa bra gäster och en massa folk.. Hade egentligen hoppats på ännu fler folk och bättre väder. Cup finalen borde ordnas på sensommaren!


AALESUND vann på straffar efter 2x övertid.
Folkert JUBLADE HÖGT!
Vi som förtjänade öl efter jobb fick också varsin halsduk av en snubbe inne på Dubliners som sålde dem. Fick också veta att vi har goa priser i baren där.. Tänk om bara Scotten kunde släppa lite på det så vi också kan vara hyggliga när det kommer restaurang folk.

Efter Dubliners tyckte vi att vi förtjänade flera öl och så fick det bli..


Jag plockade upp en söt liten vän!



Inne på de tredje och sista stället, Johns gick det galet till.
Aa shit jag dör av skratt varje gång jag ser på den här bilden. Majja frågar varför jag häller öl på henne och jag svarar snabbt att hon hällde ju på mig. Hon säger nej.. men lite senare får vi se sanningen! 
haha skönaste bilden och många miljarder tack för ni är så jävla underbara!!

Kvällen slutade med kebab och sleepover party hos Lisa innan klockan ringde 09.3o och det var dags för Sandra ohc LIsa att gå på jobb.. så taggad !!

Nu väntas 5 dagar med mera jobb. weeij de går bra nu





Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla unge hälla öl så där hahaha kram å tack,Hällberga

2009-11-10 @ 21:45:47
Postat av: sara

haha det ser ju ut som du får mest öl på dej!

2009-11-11 @ 13:16:36
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: majja

klockrent! peace

2009-11-11 @ 17:17:32
Postat av: Anonym

jaa jag förlorade i vår öl kamp ;)

2009-11-12 @ 13:58:44
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0