Danskebåten..en dag

Ännu en natt på jobb har gått, det är fanimej kallt nu!!
Igår kunde jag jobba i t shirt men idag lånade jag den svarta gensern i baren, var inte lika tuff idag då ;)
Men i Oslo är uteserveringarna öppna året runt också undra om det är för att så sjukt många röker??
Uteserveringar är mysigt men inte fan går det att sitta ute i tusen minus.. Har jag kanske inte blivit norsk ännu som härdar kylan som en pingvin... Snackade med Jimmy i taxin på väg hem om danskebåten.
Det skulle vara skoj med en kryssning till köpenhamn, jag har aldrig varit där heller så detta måste forskas vidare i.. haha tjejer ni vet hur galet det går på båtarna va?

åååh jag saknar våra turer. Sara det var du jag och alla andra!? Rullade runt i korridoren med eller utan kundvagn. Gore hoppar på mig och jag välter i en glashög och blodar ner. Leker med barnen klockan sju på morgonen full som ett ägg i bollhavet. Dansar på högtalarna, mister skorna, får skjuss av vakterna till hyttan och så sinnes sjkt mycket mer.. Efterfesterna på morgonen i trubadur baren är klockrena. allting sker till havs ;) och vips var resan slut...

I miss you my froinder ..

Vi må bare dra på hyttetur igjen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0