Lite utav det och lite av det andra

Idag har jag en lat dag och har faktist inte lust på någonting egentligen men ska nog ta mig ner på byn för att ordna med mobilt bredband kontantkort.. Det kom ut idag för första gången... Hur efter är inte Norge!? Är det inte lite skumt att vi ändå är grannar men sverige ligger way before.

Ikväll är det jobb igen också torsdag, fredag och lördag. Det är mycket helg job nu men vafan helger är inge speciellt ändå intalar jag mig själv. För hur kul är det att trängas bland för mycket folk, inte höra vad de andra säger och att få vänta 20 minuter på sin öl.. Nej bort med helger och hurra för veckodagarna.. Det är dom man ska leva för.. en helg är 2 dagar.. går snabbt som ett tåg. ;)

Just like this weekend då jag hade Camilla och Li på besök.. Helgen gick helt sjukt snabbt.
De kom väldigt sent på fredagen men vi tog oss en tur på kaos och memphis tror det blev lite senare än vad vi tänk oss.. Lördags morgon var det jobb till sju sen kom tjejerna dit och vi körde förfest hemma med spel och sprit! Blev oktober fest på Villla, vi hade de riktigt skoj med dans och wierd musik!! Också bra men mycket wierd :). Söndagen var som tur slapp på jobb.. Hade ju tänk att på måndag skulle jag få vila ut efter en fullspäckad helg men jag tog åt mig lite extra nere i angus, haha känner mig lika utklädd varje gång kilten ska på.
Sen på kvällen blev det ju utgång igen.... :)

Igår var jag shopping då.. skulle skaffa mig mobilt bredband men det hade inte kommit än, köpte ett par jeans men tror jag skulle behöva prova ett par 26:or för att försäkra mig om att dessa inte blir för stora. DET ÄR INTE SNYGGT MED BUTTCRACK. Köpte pärlor och pyssel inne på pandurom nu är det vinter och då ska man pusslas. Köpte också vantar åt uteliggaren Kent ifrån mig och Lisa.. ^^
Sen kom Majja och vi drog till sör för något varmt att dricka, ja kaffe bauleys e ju varmt ;) När vi var varma kände vi att vi skulle kunna ta oss varsin drink också och varför inte en till innan vi går hem så regnet hinner lugna sig? Jaaa.. Så käkade vi pancakes här hos mig. mm gottis !!

Det har varit deiliga dagar men igår när Majja gått så slocknade jag på en gång, i was dead..

Nu staden..... Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0