Dumt att gnälla

Efter den här helgen är jag lite lätt sliten... nej fan tänkte bara dra ett klago inlägg här och nu kom jag på att vafan ska jag gnälla för?! Jag trivs ju bra på mitt jobb, jag har egentligen haft en bra helg trots jobb (tänk spara istället för slösa) jobbat med David har varit hur kul som helst. Synd att vi inte jobbat oftare ;)
Nej inget gnälligt inlägg, helt onödigt när jag faktist mår prima !!

Igår hade vi tänkt dra en fest efter jobb men riktigt så blev det inte men lite nach hade vi hemma hos oss det var jag, Sonia, David, Majja, Hjärtat, Mickes bror, Micke och Chris. Det blev kaffe baileys och nintendo wii.
Jag lät såklart mina gäster vinna över mig nästan varje gång bara för att de skulle känna sig bekväma liksom.
Sann vän som man är!

imorgon har jag fri, min plan är att gå upp med honom och hinna ner på stan för att köpa en gåva till hans bror.  Men han ska säkert upp om bara 4 timmar så vi får se hur det blir med det, han får försöka få mig upp ;)
Annars får Majja väcka mig här, tror bestämt vi har besök. Yeei
Jag börjar till att bli lite trött nu men har suttit ute med Jimmy o väntat på den rätta taxin som ska köra oss hem och den kalla luften gör en faktist pigg.. typiskt!
Dumma piratebay vill inte fungera heller, ville lasta ned CRANK 2. Någon som sett den?


Nattii natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0