En dag på stan

Nu är jag hemma på en quicky before StepStyrke, har haft sån lust på att ta en öl eller en god drink där på sör men nej idag ska det tränas..

Majja och jag har varit och spist på noodle pie, låter nasty men det är gott! De ligger på ryes och har thai, japan och kina inspirerat. Gott !! Har planer på att hämta sushi där åt oss fyra ikväll.. Om Majja kommer förbi sen då, she's welcome :)
Efter maten gled vi in på Bianco och förälskade oss i varsina skor, hon ett par svarta snyggingar och jag ett par bruna underbara stövlar. kun 700 .-
Sen gick vi på ISkaffe jakt för om du sänder ISkaffe till ett nummer så får du hämta ut gratis iskaffe på 7 eleven, vi kom på den smarta ideen att vi går till alla seven för att hämta ut en kaffe, sagt och gjort.. Vi stoppade vid 8 stycken när vi tog en break på scotten där vi hittade Lisa.
Nu var vi tre!! Gick till White water (?) och jag hittade en lila väska från Volcom, jävligt fin ska du tro.
Sen blev en fika på sör och Elin hittade också dit.
En helt perfekt dag, just what i needed.. Tänk att jag egentligen tänkt stanna hemma för att rydda upp efter helgen!? Ne denna gång är det inte min tur. Inte allt!! De har mer fritid att göra det på än jag :)

Time to break a leg heter det va!?
Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0