fin fint Sandra

OJ oj vad jag gjort det fint.... once and again ^^
Blir så nöjd efter att jag städat, tvättat, pantat burkar, kastat sopor och tänt ljus!
Nu ser det ut som jag vill ha det, lagar mat också men ser nu att jag börjat lite väl tidigt. Killarna kommer inte hem förens 20 minuter så jag får sakta ner lite. Känns bättre om jag ordnat med varm mat liksom.
Det blir chicken tikka med lis. mela lis !!
Ser klart på Idol och kör vidare där efter.. Idol är rätt kul förstår inte varför jag inte sett på det tidigare i livet?
Det är helt nytt för mig, startade förra året då när han Maltisern vann. Eller jag tror han vann iaf.

Jag funderar på att gå och lägga mig tidigt för vet ni vad? mitt lock har släppt för öronen och jag skulle kunna träna igen.. Lite snuva kvar men det kan jag nog springa bort. Det är en tanke som tåls att försöka sig på ;) Sen vet jag ju hur jävla tufft det är att gå upp på morgonen, men jag gillar mornar nu för det luktar vinter och solen skiner!!

wii nu var idol slut och jag kan börja igen.... hihi Imorgon kommer ni tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Sara

i know miss u to! =) ska börja blogga igen har inte orkat på sistonde bara

2009-10-02 @ 07:25:04
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0