Gossip girl..

..Please i don't get it.. Det är andra dagen på rad det går på tv och jag har sett det en gång på gymmet också. seriöst, vad är det folk tycker är så bra med det? Vad är grejjen?
Jag tycker nog till och med att Hannah montana är bättre ;)
Det här förstår jag mig bara inte på, jag kanske är för gammal serien är nog tänkt för tonåringar.

Jag är tok slow idag.. gick upp vid ett tiden och somnade igen i soffan.. Haha man är en soffpotatis.
Det får man vara då när man jobbar sent. Idag ska jag stå i garderoben på andra etasjen säkert ur soft som helst. Kanske man borde ta med sig en tidning? lär ju bli en del dö tid mellan rushena.
Nu en promenad och så ringa till Majja och höra om det är idag eller imorn hon tänkte komma och sno vårat snabba internet :b

Heippa

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ÄLSKAR gossip girl. det är kläderna, miljöerna och pengarna ;)

2009-10-09 @ 19:48:24
Postat av: Sara

Kan inte annat än hålla med Elin! Förstå och leva så (drömmer mig bort).. Det blir bara bättre och bättre då man lär känna karaktärerna också. Jag LOVAR att om du börjar titta på det från början kommer du gilla det!!..

2009-10-10 @ 09:23:38
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

så det är mest en reality flykt? Man ska drömma sig rik :)Ni som följt den från början gillar den säkert. jag kände bara woot är det här vad folk har snackat så mycket om. :b

2009-10-10 @ 14:54:41
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: elin

du kan börja kolla alla avsnitt från början på någon streaming sida :D så kan du få vara med i våran fanclub :p hahahaha

2009-10-12 @ 16:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0