hihi nattvaken

Jag har just hittat en as ball hemsida som heter PS.no.
Där har jag nog hittat mammas julklapp som jag ska köpa hem, plus en gåva till honom och såklart en data väska till mig och hehe something secret.
Meen jag känner att jag inte kan lasta hem massa saker nu så får vänta tills imorn då jag kanske orkar checka in lite mer vad jag tänkt köpa.. sova på saken liksom ;)
hihi så kul med presenter... snart jul det vet ni va?!
De gamla vin tanterna som kommer på mitt jobb är redan ute på jakt, dom är så söta!

oj där vaknade Micke.. Vi är två stycken i familjen med sömnproblem.
Skönt att faktist få säga god natt till någon :)

Fredag imorn och jag befinner mig som vanligt på jobb, idag var det slitsamt.. att vara rydd gör mig trött.
Mina skor är helt utslitna också så jag måste verkligen verkligen investera i ett par nya efter helgen. Det är vad min tips får lov till att gå till.. vettigt jaa

Beställde mobilt bredband idag, med kontant kort. Hoppas det kommer snart för i butikerna tycks det aldrig komma ut.. sega sega norge!

Sussa gott ni som kan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar inte som att jag får någe jobb där. Ingen har hört av sig än =( Jag tror inte någon har hört av sig till li heller. Jag har inte hört någe från henne om de iaf.



JAG VILL HA JOBB NU NU NU :D



/Camii

2009-10-16 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0