Karatefylla

Igår skulle det bli bokstavligt talat 1 öl som Sonia sa det.
Så blev det inte alls, vi startade på Dubliners med öl, baileys o kaffe och Irish Coffe. Sen kommer grabbarna med shots och där nånstans inser vi att det där med en öl är kört.
Vi åker till Ullevål stadion för att träffa Mario på sitt jobb vi var dom enaste där och det blev en massa öl mer och såklart drinkar. Haha det är aldrig nog tydligen.

Så hamnade vi på Andys och möter upp med en till kollega som också bjuder på shots.. Vad är det med alla dessa shots!? Som danskarna säger så blev vi grisefuolla!! Men det var galet kul !!
Det får dröja ett tag tills nästa grisfylla blir :p

Idag har jag varit latast i världen men det förtjänar jag också på min lediga dag.
Ska vika tvätten och laga mat sen det är det enda jag ska ordna med idag och såklart ta hand om honom som haft en tuff dag.

Imorn är det jobb igen, första vakt då så det är gött. Sen är det natta jobb i helgen igen.
Nu en tur till affären för wok grönsaker till maten. Jaa grönsakerna går att pilla bort ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Men Sandra varför köper du wok om du pillrar bort alla goda grönsaker? :S haha låter som en kul kväll igår, sandra-ala-sara-stil!

2009-10-13 @ 20:07:34
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0