Shopping

Bogstaveien shopping idag.
Min endaste plan var att jag skulle in på Peak perfomance affären men när jag väl kom fram dit så såg jag hur butiks tjejen just stängde och låste igen dörren.. Hur jävla bra kändes det.
Men bättre lycka nästa gång som må bli på måndag för det är min chans att lämna tillbaka jackan jag köpte på Carlings ifall jag nu skulle hitta en bättre ;) Carlings jackan är jävligt fin den med och några tusen kroner billigare frågan är om den kan hålla en tjej varm över en vinter i norge?
Köpte också en svart hoodie med hög krage och luva med en söt woodoo docka på. Inskaffade mig en sån krage också som syns i varje skyltfönster, tyckte den passade så bra att ha över axlarna haha. Den är lila och söt!
En svart klänning med paljetter på framsidan har jag med köpt. Nästa löning eller tips helg ska jag ta mig en ny tur längs gatan, finns en massa affärer där att gå igenom. Som en ny stan liksom ;)
Körde IsKaffe maraton också så nu har vi 10 stycken här hemma, finns gott om 7 eleven i byn.

Nu väntar jag på mat blir noisetter med kött och Beasås. Sen vette tusan, hade varit kul med fest men de känns långt bort jag är egentligen helt oladdad. Får ladda för nästa helg då jobbar jag första men det är ju Halloween eller kanske Helloween. Lisas syrr kommer på besök så något göjj ska hittas på.

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Anonym

japps.. vi firade eskilstuna 350 år.. =)

2009-10-27 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0