Soligt

Idag har det varit en jobbig start på dagen men sen en alldeles underbar dag.
Jag har fått jävligt jobbiga sömnproblem igen och sover därför aldrig "på riktigt" vilket gör mig väldigt trött.
Efter att jag i alla fall lyckats somna en tur på morgonen igen så bestämde jag mig för att skita i träning och ta en lång lång promenad istället, runt legevakten, akerselva, cuba parken och grunerlökka.

Hade telefonsällskap, iPod och kamera. Fotade herr svan med alla änder i akerselva.. seriöst det är vackert här !!
Tog mig en tur förbi Deli också för att köpa något gott till en ljus skygg Sondre som jag ska iväg och hälsa på nu innan jobb. Majja ringde just också och vi ska jobba ikväll :D wohou.. Nästan att jag tror jag saknat henne de dagar hon var borta i ett land far far away som sweden! NU känns det väldigt bra att jobba, tänkte nästan inte jobba idag för jag har jobbat så jävla mycket på senaste men vafan pengar och kul folk att träffa gör att det är lite värt det. =) Synd att han och jag jobbar om varandra bara..

Ne nu ska jag ut och gå to the dark side ;)

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0