Vår bootcamp

Dag nummer två efter bootcamp och jag har fortfarande träningsvärk i bröstkorgen och vingarna.
Så här gick det till.
Först ställs hela gruppen uppdelat i två mitt emot varandra, vi har också 5/6 st personliga tränare som ska plåga oss genom passet. För under den här timman behöver man verkligen någon som pushar en.,

Uppvärmningen går ut på att vi är uppdelade i två lag liggandes på mage, jag tillhör grupp 2 och hon mitt emot grupp 1.
När vår PT skriker 1 ! så ska vi snabbt resa oss och jag ska fånga tjejen på andra sidan innan hon hinner in i väggen. Det gick bra!! Hon var lite seg där.
Sen ska vi göra detsamma fast liggandes från rygg, mycket tuffare men det gick. Snabbt upp och mot väggen!

Sen var det dags att springa runt i ring, upp med knäna, bak med benen, ner med höger hand i backen, båda händer i backen o.s.v.

Sen började det tuffaste!!  På varje station ska du köra hårt i 2 minuter, LÅNGA MINUTER.
Station 1
Armhävningar (jag är sämst på armhävningar)
Station 2
Springa fram och tillbaka samtidigt som du ska toucha "backen"
Station 3
Ro med gummiband
station 4
Hoppa upp och ner på en halvmeter pall jämfota!!
Station 5
Boxning med vikter
station 6
Knäböj
Station 7
Sit ups med en som står o håller salgdynor högre upp som du ska nå. TUFFT!

round 2
Var det några förändringar som skett på stationerna. Att gå skottkärran, boxas med vikter uppåt, upphopp och rumpövningar!? hah 

När vi skulle strecha sen så var jag så jävla skakis i benen, jag var seriöst helt utmattad och innan jag började hade jag tänkt att jag skulle orka med steppen som var efteråt. Det hade ju aldrig gått. ;)
Det är kul att verkligen köra slut på sig själv att verkligen se hur mycket man orkar, jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig men känner att jag hade velat kunna göra ännu bättre, som armhävningar och sit ups. Det är så jävla svårt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0