Förkyld

BU! Inte nu liksom.. Jag slår välrdserekord i att aldrig vara frisk.
Vad har jag gjort idag då? nothing, eller jo kikat lite kommande reser ^^

Det som står på önskelistan nu är Thailand, Malaysia, Australien "Golden coast" och så Maldiverna.
Tänk om vi skulle få ihop en sån resa !! Fullt av sand, sol och hav.
Längtar till sommar ja... Det är klart bästa tiden i Oslo nu så det är inte att jag inte trivs här men jag har saknat sommar, bruna ben och att kunna gå i tunna kläder.

Fick lite lust att sortera thailandsbilderna från förra resan nu så jag kan börja med Scrapbook nr 2.
Amsterdam boken blev riktigt bra tycker jag, tror till och med Kristina hade godkänt den ;)
Hon kan Scrapbook hon, massa pyssel där i Florida.
Thailand blir ju ganska mycket större eftersom vi var där så länge, vet inte ritkigt hur jag ska lägga upp det här, men att börja sortera ut efter datum och plats är en start :) Let's do that.


Hej då folkens..

Kommentarer
Postat av: Li

ja, de är bra att ni är sjuka nu innan vi reser! Kul med bilder, dem får du visa oss när vi kommer!

2009-09-26 @ 01:42:12
URL: http://liekeflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0