Garderobs köp !!

ÄNTLIIGEN !!
Efter hårt slit på jobb helt ensammen på uteserveringen tog vi oss iväg till IKEA.
Jag har nu bränt strax över 5400 på en garderob med 200*201 cm spegelvägg, ooo ni hajjar inte hur schysst den kommer bli. Den är liksom gjord för mig gjord av mig ;) jag är så nöjd med mitt köp.

Nästa projekt är bara att få upp den nu helst så snart som möjligt, jag kan skippa helgens alla frestanden för att få ordning här. Jag har typ aldrig  hela mitt liv haft en garderob rättvis nog åt mina kläder, eller jo kanske på Intagsgatan!? Husker ikke riktigt. Daniel, Anna, Evelina och Hjärtat har hjälp mig till tusen med skjuss och bärhjälp.. Haha inte Evelina då men hon är helt sjukt söt att titta på.. Hon är helt klart den sötaste baby girl jag sett !! 7 veckor gammal..

Men nu är jag för himla trött och förtjänar en god natts sömn inför morgon dagen.. ooo vill bara bygga bygga
Det är liksom som ett jätte KINDERÄGG som ska monteras!! LOOOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0