I väntan på långt hår..

Kan jag väl dra iväg ett inlägg från min nya lilla rosa dator.. DET ÄR VÄRLDENS FINASTE!
Helt perfekt eller den är lite slow men det ordnar man enkelt med ett nytt bättre minne ;) annars har den en batterie tid på ca forever till skillnad mot min förra och den är så enkel att ta med. Jag är nöjd!!

Invigt min nya kamera har jag med hunnit gjort den är också lite slow men det kanske är för jag har 2000 bilder på den!? Den tar helt sjukt bra bilder och jag är super nöjd! alla presenter har varit super ^^
Helt plötsligt ville jag fylla år igen.

Idag har jag varit på bankerna Nordea, Handelsbanken och Forex. Nordea tog jag ut pengar på via mitt norska kort som ikke fungerar, på Handelsbanken beställde jag nytt kort (automaten tog mitt förra.grr) och sån där klumpig kortläsare som man visst ska ha och på forex växlade jag in mina miljarder norska till svenska.
Sen efter alla banker och promenader slutade Sara så jag, Sara, Hon och Melwin drog och käkade på thai classic. Sara bjussade :* Yayas har bättre mat men thai var också helt godkänd !!
Kussefin kommer och jag får en present till som egentligen moster redan avslöjat (tihi tihi) det var en knall rosa mössa och halsduk. Fantastiskt snyggt till min nya jacka som moster redan kläckt ur sig ;).

tänkte ta cykeln hem då en insåg att med all min packning finns det inte en chans att jag kan cykla, jag råkade visst köpa lite snygga kuddar på Indiska också, tjänar endå 100 kr på att köpa dom i sverige!! Svenska priser = bra priser.

Mindre tråkiga är att bussen/tåget som går klockan 22 ikväll tar mig 10+ att åka med och då ska jag sitta ute i två timmar och vänta i bytet, fan att det ska vara så dåliga förbindelser från Eskilstuna till Oslo. Om jag därimot tar 06 tåget imorgon bitti så tar det bara 5.40 minuter EXPRESS VA? Mamma har köpit en biljett som kosta billigt och kanske ska kasta mig på first class så dom också ger mig mat och gratis internet.. Inte så jävla illa pinkat huh? Men jag hade velat komma hem till ikväll, jag har hemlängtan till Oslo!! :b Inte för att jag inte har det bra här men jag trivs bara bättre i Oslo helt enkelt.. o tur är väl det!

Maria har just ringt och alldeles strax ska jag hem till henne för att få mitt efterlängtade hår jag väntat på så länge det är det som hållit mig kvar tills nu..

  
Tuffaste hunden i stan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0