Kino o Kos

Igår hade vi en kos dag bara han och jag vi gick först på stan och hade lunch/middag sen drog vi till RINGEN KINO för att se Jenta som lekte med ilden. Vi hade dubbelsäte ^^ så mycket skönare än vanliga stolar.
Filmen var också riktigt jävla bra och jag längtar redan tills nästa kommer. Så glad att sverige kunnat gjort två så bra filmer på raken !!

Annars tycks jag gått och blivit lite smått förkyld igen, är det ens mänskligt att vara sjuk så mycket som jag?
Måste ha världens sämsta immunförsvar.
Men hellre förkyld nu än om två helger då Camilla och Li kommer !!
så jävla kul att de har planer på att flytta hit, vore ju helt fantastiskt.
yippi kay yey baa

Ikväll och resten av helgen jobbar jag sista helgen med mina underbara kolleger Maja och Sondre.
Kommer sakna dom när jag sitter helt alene och kikar ut över min tomma lilla servering för från 1 oktober krymper vi den och också personalen. Ingen bartender och bara en servetris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0