Övertrött

Oj vad jag skrattar med Sondre på jobb, han är ett norkst pucko som är jävligt kul att ha på jobb.
Kommer bli för jävla ensamt utan honom att bråka med, vad ska jag göra då? Vem ska jag stöka till i baren för, vem ska läsa mina lappar och vem ska ha iskrig med mig!?

Har sovit så jäkla illa de senaste dagarna att jag är i stort sett helt fucking död nu och tänkte att jag ska nog gå och lägga mig redan klockan tio så kanske man har lust att gå upp tidigt och träna imorgon. Inte för jag hunnit bli frisk men om man tränar ganska lugnt.. typ en rask promenad istället för spring och köra vikterna så gott jag orkar. Det är ju egentligen bara konditionen som är tuff när man är förkyld så det får jag bara chilla med.
På jobbet lär det inte hända någe mycket, idag hade både jag och Lisa vårat första salg kvart på tre... Vi sålde för ungerfär 2000 var, helt syykt! Nu är det öde.

Nu är jag ödelagd och ska glo på något innan jag helt däckar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0