Snart kommer dom..

Att vända tillbaka dygnet är inte alltid så enkelt som man vill men jag tycker jag gått upp hyffsat tidigt idag gentimot de andra dagarna som jag inte stått upp förens 13/13.30.
Jag skulle gått upp halv sju för att hinna med en gruppträning men jag tyckte det var för kallt utanför täcket så det blir gym istället. Ska också prova nya kläder som dom fått in på SATS, nu har det Nike där !! ^^
Har egentligen inte råd men tänkte lita mig helt på tipsen resten av månaden, är egentligen bara den här helgen som ska kosta pengar. Mamma och Per sitter på tuff tuff tåget, snart är dom framme så ska jag hinna träna och möta dom borde jag nog skriva HEJ DÅÅÅÅ nu

Hej då !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0