Sov så gött vänner

Klockan är över fem, jag är inte trött men har en jävla hosta och varm kropp.. Borde sova men har helt vänt om dygnet.. Kanske för jag ändåååå var med på nach?! Det var det klart värt då jag hade ju fått lov av chefen att få hänga med efter lite övertalan. Det var ju så nära hem liksom.

Sista helgen jag jobbar med Maja och Mario som skaffat nya jobb.  =( Majja ska med jobba sina sista dagar men hon är seg som en råtta och jag hoppas hon håller sig kvar på scotten ändå.. Jag vill jag vill!

Hur avslutade vi vårat fina tid tillsamans då... Jo med en massa massa tull för Sondre ;)
Först ska den smarte norsken få sockret att fästa i hela ansiktet genom att hälla ut det på ett brätt ställa brättet på bardisken och så smälla pannan i det. Han small jaa och inte lite hårt heller han fick som ett tredje öga i pannan som lyser värre än ett trafik ljus. Lyckades han med att få socker i hela fejset, NOOOO. såklart inte liksom, hur tänkte han där?

Vi gjorde en massa bus i hans bar sen kan nog säga att vi lyckades för jävla bra, jag och Maja har en fantasi som skulle göra en clown avundsjuk! Har lust att lägga upp videon på hur Sondra smäller i baren men det går bara via youtube va? Inget man kan bara lägga upp från telefonen??

Ska ta mig en shot av något som ska vara liknande "cocciolana" nu så jag faktist kan sova. Ni ligger säkert redan och snarkar som mina karlar här hemma gör.. MIcke på sitt rum, Zacker på soffan och han i sängen.

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0