This is luxury!!

Hjärtat bjuder på en alldeles underbar dag till min bursdag med kläder, god mat och en super lott.
Dag nummer två bestämmer jag och Lisa oss för att gå ut på Yaya's och käka mat och dricka chang, yamii.
Efteråt drar vi till hard rock cafe och möter upp David, Kristine och två till.. Hjärtat dyker upp även där ^^
Sen drar vi på Fugazzi!? (ne det stavas helt säkert inte så men det låter typ så) och sista shotten på scotten.. eh ja den behövde vi fan inte!! Men man tycker inte riktigt lika då.
Jag kommer hem alldeles för tidigt på morgonen och väckarklockan ringer inte eftersom jag faktist inte ens satt på den.. Lisa väcker mig typ halv elva, shiit. Jag var full!

Efter jobb var det dags att packa för hemresa, bussen gick klockan 23.
Med alldeles för många tankar i huvudet och med en trevlig busskompis kunde jag inte sova något alls fast jag var hur sliten som helst. Byte i örebro med first class ticket to Eskilstuna.
jag låg över den långa stora soffan alldeles ensam i rummet, synd att det var en så kort tur bara.

Nu är man här och har fått så fina presenter eller ja datorn kommer imorgon men en super duper kamera har min pappa köpt åt mig. Jävlar den är fet alltså och äntligen har batteriet laddat klart så jag får testa den lite. Det är en Casio EXH10. BÄTTRE ÄN BÄST i test tydligen ;) med inbyggd "photoshop" och 10x zoom. Helt underbart kul, nu ska jag lära mig leka i fotoprogram!
Av mamma o Per kommer min present imorgon, den är rosa den är liten!!
Tänk att dom fortfarande kan skämma bort mig så?
Jag är så jävla glad att jag har dom och vet att dom finns där för en oavsett regn eller sol. ♥

Just nu vet jag varken ut eller in önskar någon visste det åt mig.

Sov gott och tusen takk för alla grattisar och presenter !!


Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman vi ses idag =) Kul födelsedag du verkar haft

2009-09-04 @ 09:21:14
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: pappa

Tänk vilken dotter man har som vet att LAPHROAIG 10 år gott. Tack Prinsessan min.

2009-09-04 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0