Eskilstuna trip in picture


Jag glider första klass på tåget, en hel egen kupé jag är ganska nöjd.. Synd att det bara gällde från Örebro.
Träffade även på en kul buss kompis från Oslo, tror bestämt vi setts förr men under rätt så suddiga circumstances ^^

Mamma, Pappa och Päron spiser världens godaste smörgåstårta eftersom Jag och Pär blitt ett år äldre.

Vi drar på Grappa och Centro !

Vi är på väg till kalas !!

Vi har kalas !!

Vi shottar iaf inte Fisherman i väldigt små små glas


Jag glor film hos Maria med hennes söta djur.. Dagen efter äter vi Thai och Melwin äter sked.


Lufsen må också få vara med på bild

Jag packar för hemresa, massa massa packning!

På måndagen får jag ju långt hår också hos Maria.. Sugen??
Kika in på Maria's sida and Fake it like Sandra.

Nu är det natti natt imorn är det jobb och sen garderobsköp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0