Forlangd semester pa 3 veckor

Stackars mig som blir kvar har i hettan med sol, bad och shopping i bangkok.
Jag grater inte precis. Det var det andra som gjorde! synd for dom med lyllos mig =)

Har knatat igenom sinnes sjukt mycket vapen, millitarer och demostranter.
Har aldrig i hela mitt liv sett sa mycket vapen, taggtrad och grejjer. Typ lite overkligt, men jag fotade och alla var snalla och stallde upp pa bild. Var liksom inte sa obehagligt som man kanske borde tyckt att det var men jag sag det mer som intressant. Vilket javla upplagg.. En massa shopping center ar stangt har p.g.a de roda skjortorna som har demostrerat i flera dagar, typ veckor nu tror jag. Dom har byggt flera duschar, radio hogtalare, toalett bussar, mat allting finns dar. lite som en festival.

Pa vart forr hotell horde vi allt som pagick utanfor men nu har vi flyttat till Khaosan road, Rikka inn med pool pa  taket. Har marks inte av nagra oroligheter alls utan det ar buckets och ol torn overallt. fantastiskt~

Sen bar det av till kambodia for att forlanga visumet, har ju varit har i snart 80 dagar ;)
Efter Kambodia drar vi nog till samet, dit vi velat aka ett tag nu men inte hann.. Bara att nu har vi ju massa tid igen =)

ta hand om er !

Kooooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0