Ingen sol pa flera dagar...

Jag likert ikke.. Enligt denna har vader sidan sa ska inte solen skina pa kanske 4 dagar. Wot!?
Vart ska man da aka!? jag har kollat hela thailand nu och tydligen har landet bestamt sig for att sol strejka ocksa.
Hoppas dom vet fel!

Jag ar nu i Koh Samet i alla fall, det ar en liten o typ 5 timmar ifran Bangkok. Eller lite ar den val inte om man jamfor med Koh Lipe. Men den ar ganska fin, tusentals hundar, fin strand men utan sol.
Vi motte upp med vara kompisar igar for lite dricka och party pa stranden och det syns tydligt att det ar hit Thaiarna sjalva kommer for att festa, relaxa och ma gott. Det ar liksom inte sa jatte manga blondiner men vi ar ett par stycken ;)
Lyckad kvall och en javligt seg morgon, missa den dar javla frukosten igen.
Har promenerat en massa runt omkring pa Diamant stranden och langs den soderut, hyrt moppe och akt pa nagot som inte far kallas vag. Det gick inte snabbt!

Well har tre natter kvar sen beger vi oss vidare. that's for sure. eventuellt Koh chang, kanske koppan men sakert soderut. Vi far se!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min söta goa unge, det känns härligt o lungt att veta att ni har lämnat Bangkok men synd att ni ska vara utan sol, fast tänk på oss i Sverige..vi vet ju knappt hur sol stavas längre.

Puss o Kram, hoppas solen hittar er iaf

2010-04-27 @ 06:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0