Koh Lipe - Langkawi

Hopp hopp valkomna till mig.
Imorgon bar det av till Malaysia klockan tio pa morgonen, tar ungefar en timma harifran.
Jag har aldrig varit dar men vill se den svarta stranden och aka linbana uppi traden =)

Idag har vi varit pa en bat trip, stekt langst fram pa en longtail bat mellan  strander och snorkling. Wow det ar verkligen fargglatt under ytan, tusentals nemos och andra varelser haha. Aliens underneath the surface!!
NEAT! Jag ar kar i det har stallet och ska absolut tillbaka hit, det ar billigt, soligt, vetemjol strand, trevliga thaiare och litet. Men det ar dags att ga och jag hoppas pa att hitta fler parlor. Planen ar att nu dra till Langkawi eftersom vart Visum gar ut efter 60 dagar och efter det tror vi att vi drar oster (?) ut till Koh Samet och Koh Chang. Sen ar det sista turen till Bangkok for shopping och klappa tigrar, om det hinns. :)

Sawadee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0