Langkawi - BRA shopping

hoolabandoola kom och hjalp mig med mina shopping kassar. Ar det nanstans du kan handla billigt ar det har, 2000 svenska kronor har vi handlat idag for. Det ar en 70 cm rullvaska, tre handvaskor Gio Fiore, tva traningsbagar fran Nike o Adidas, traningsko fran nike, byxor, shorts, tva hoods fran Converse, Body shop produkter you name it. Orginal varor till Tax free priser och i RM. malaysiska kronor. Jag onskar att jag orkade bara mera men an ar inte resan over och vi har mycket nog nu. sjukt billigt och jag LIKERT!

Kunde till och med spendera en peng pa en presten till Majja ;)

Men nu ska biljett bokas tillbaka till Koh Lipe dar jag ska mota Bamboo staven. Darifran far vi bara se om vi vill ta oss vidare, det ar anda helt sjukt bra dar sa varfor dra!? Har god lust pa Koh samet men att det ar SongKran kan gora att hotellen redan ar fulla. well jag hor inte mycket utav er men ni lever iaf det kan jag ser ;)

VARM UPP LANDET AT MIG !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0