Langkawi

Oyeaaa! Imorse akte vi en fet bat over till Langkawi vilket tog kanske en timma och sa var det vantetid med pass och sant. Men har och nu, bor pa ett hotell AB something!? Precis pa stranden och gissa det ar sanslost billigt ocksa har, olen kostar 10 kr pa baren och var servetor alksade oss massor och ska ge oss rabatt pa parasailing en dag. Linbanan hogt over traden ar ur funktion sa imorgon har vi bestamt oss att dra ut pa katamaran och chilla till havs.


Eftersom jag nu ar i Malaysia fungerar inte min mobil om du tankt ringa. Men sa fort jag ar tillbaka i thailand ska den vara igang igen.. kanske om 4 dagar. Kanns som jag vill se lite pa den har on ocksa, den verkar ra chill! och folket ar ratt bra pa engelska ocksa =)

En liten VARNING for folk som anvander sig av offentliga datorer, lagg aldrig over bilder fran kameran via en oskyddad eller pirat skyddad dator. Det som hande mig igar, sista kvallen pa drom on, var att alla mina bilder raderades! Datorn at liksom upp dom och pa nagot satt skrivskyddade dom och gav mitt kamera kort virus vilket gjorde att jag inte kunde komma at dom. Samma sak hande for en skane familj. Skane familjen hittade sen en thai tjej pa ett dykcenter som kunde fixa varat problem. Hon hade betalat for virus skydd och hjalpte oss att fa tillbaka ALLA JAVLA BILDER!! Jag blev sa javla glad, hon ar en angel! Tank alla andra som blir av med sina bilder och inte har en aning om att dom faktist kan finnas dar nagonstans men som kanske formaterar kameran och forlorar all information. Det ar hemskt, en hel semester via bilder som bara forsvinner. ROV till Koh lipes internet cafe med tra fargade vaggar. AKTA ER!

Okej nu ska jag se stan. hej hej kul att du titta forbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0