Tanka sig...

Forsta gangen jag ar och laser nyheterna sa far jag se om ett vulkan utbrott fran island.. Wooow.
Vad laser man sen, att alla flygningar kan bli installda till 14 maj... seriost!? kan man ha san tur.
Hoppas saklart ingen har skadats, jag laste namligen inte sa lange utan sag snabbt min chans att bli kvar har LANGRE !!! wohoo.. Men jag kan val bara hoppas ;)

Ringa Finnair om 2-3 dagar innan vi drar till Bangkok for vidare information. spannande!

Jag vantrivs liksom inte har, en dag pa Koh Lipe ser ut som sa har.

Frukost, banan och yoghurt pa vart favvo cafe hos Mai.
Strand och sa klart vatten du kan fa, chilla med bok och en hangmatta..drinkar.
Lunch/middag vart det faller oss in. drinkar
film klockan sex pa mr. Poohs bar... som forresten alskar mig haha. och mojitos
internet, Molle har gett mig en dalig ovana tack vare hans fotbollspelande pa internet.
klockan 21 blir det aterigen barhang pa stranden med skona manniskor.

Hur kan man vilja resa harifran!? eventuellt tillbaka till Railey isf for att traffa pa Favvo Micke och Linda. =)
Hur kan man leva sa bra som har!? ni anar inte hur bra allting ar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0