Blue Blå bla

Tjohejsan!
Jaa jag har varit ute igen och gjort en liten premiär på Blå.. Varför går man inte dit typ varje söndag?
Bra place och skön musik. Ännu ett sånt där spevciellt ute ställe med thailands toa som nog var det negativa då när man har sandaler.. Inte så fresh! Man borde gå dit skit tidigt eller vid tolv ett tiden när det inte är skit stor kö.

Gjorde ett litet misstag innan jag slocknade, vanligtvis brukar jag dricka massvis med vatten innan jag somnar men igår svepte jag en grogg och somnade. Det kändes imorse, jag var efter full hela dagen.
Majja min käring lagade mat, pasta unt meatflesh saus,. Jag är heldig som bor med en som lagar mat !
En vacker dag kanske även jag ska lära mig sånna där konster i köket. När jag blir stor som är om bara några få dagar...

Nu till alla er som älskar mig!

Önskelistan 2010 för världens bästa Sandra

Fatboy
mac pc
System kamera
Sängram
heta hjälpsamma flyttgubbar
sol och bad

till er som inte älskar mig fullt så hårt

Marabou polka
vodka
kex choklad
Polly

(co/ Majja kindberg. prinsensgate 8. postbox 41. 0152 oslo)

1 september världens bästa dag !! glöm aldrig de du



haDe ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0