choklad, täcke och regn

sjoklad, täppe og regn.
Jag har blitt förkyld igen, Hanna också.
Igår var jag och Majja på kalas för Bekka som blidde stor och firades med gitarr sång och öl. Jag var nog inge party i huvud taget, rätt död faktist. Vi drog ut på Sör, där hade vi hubba bubba contest och drack Hello my name is fabolous. Sen pallade jag inte mer och drog med Majja hem, flummade hela gatan ned. Deiligt att bo nära!

Idag är jag ännu mer förkyld känns det som, nyser och snorar massvis!! Har varit en tur till Istanbul kebab och spist jävligt god grillad kylling spyd med bulgur! Sen köpte jag Balle och äppel juice och somnade till weeds i min koja.

Måste liksom bli frisk till på söndag! Ponderosa, sommarns största fest!! som varar i massvis med timmar, hur ska jag orka?! :) Måste verkligen bli frisk... ska sova mig frisk! sova sova sova, jag är seriöst lite rastlös nu!

5 dagar kvar tills mitt nya liv ska börja, mitt 23 åriga liv på grönland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0