dropp dropp dropp

fantastiskt pissväder verkar har gett mig ingen sömn alls.. min kropp är trött och ändå kan jag inte sova för länge eftersom den nu helt plötsligt ska ställas om till dagsarbete för imorn och sedan natt igen efter det.
Det regnar som fan, mysigt egentligen men det är ju så ljust.. Släck himlen och öppna stan nattetid!


Jag gick med i facket häromdagen, kostar 0.2 % av min lön i månaden och sen får man tillbaka pengar på skatten, känns som en bra grej om det skulle behövas back up. Lite vuxen poäng där och så fick man hemförsäkring. Man fyller ju snart 23 och kanske att några vuxenpoäng ska inhämtas, jag har vart fall inget ICA kort ;) Där börjar man bli äldre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0